ساعت پاسخگویی همه روزه از 8 الی 21

ماده 1 – اصطلاحاتی که در این قوانین به کار رفته است به شرح زیر است:

1-1- مشتری: افرادی که خواهان سرویس از “مثلِ” می باشند.

1-2- متخصص: افرادی که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند.

 

 

 

ماده 2 – دریافت خدمات

2-1- مشتری با درخواست اینترنتی در مثلِ می‌پذیرد که قوانین و مقررات مثلِ را به صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند، درخواست اینترنتی در مثلِ به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.

 

2-2- برای استفاده از مثلِ لازم است که به سایت مثلِ به آدرس mesle.ir مراجعه نمایید و سرویس مورد نظر خود را سفارش دهید. برای دریافت خدمات کاربر باید مشخصات خود را به صورت کامل و صحیح وارد نماید.

 

 

 

ماده 3 – استفاده از مثلِ

1-3- مثلِ متهد می شود که در حین انجام کار عملی که موجب آزار و اذیت مشتریان شود هرگز انجام نگیرد.

 

2-3- با استفاده از سرویس مثلِ مشتری می‌پذیرد که از مثلِ برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند. کاربر حق ندارد اشیاء غیر مجاز مانند مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء یا حیواناتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست همراه داشته باشد.

 

3-3- مشتری متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و هر گونه پرنده یا حیوانات دیگر در منزل، موضوع را قبل از توافق بر انجام کار به متخصص اعلام کند در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست خدمت و عزیمت متخصص نقطه مبدا، مواجه با موارد فوق شود، مجاز به امتناع از انجام خدمت بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهده ی مشتری است.

 

4-3- مشتری متعهد می‌شود هیچ‌گاه از سرویس مثلِ به صورتی که به مثلِ یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکند.

 

5-3- مشتری متعهد می شود که زمان حضور و جنسیت متخصص مورد نظر را از قبل اعلام کند تا مثلِ بتواند با برنامه ریزی و طبق درخواست مشتری، متخصص به محل اعزام کند.

 

6-3-مشتری متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب در هنگام استفاده از مثلِ، است.

 

7-3- مشتری می‌پذیرد که قوانین درخواست اینترنتی مثلِ را مطالعه کرده است و مورد قبول وی است.

 

8-3- مشتری می‌پذیرد که مثلِ مجری خدمات نیست بلکه تنها یک خدمات نرم‌افزاری است که ارتباط بین مشتریان و متخصص را جهت توافق بر انجام یک خدمت فراهم می‌کند.

 

9-3- مشتری می پذیرد که اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت در معرض متخصص قرار ندهد و بر نگهداری آنها نظارت داشته باشد. همچنین قبل از خروج متخصص تمامی لوازم منزل خود را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک متخصص اطلاع دهد.

 

10-3- بدیهی است که متخصص می پذیرد در حفظ و نگهداری تمامی اشیای منزل مشتری نهایت تلاش خود را بکند و در صورت هرگونه آسیب باید خود جوابگوی مشتری باشد.

 

11-3- کاربران پذیرفته اند که مثلِ به عنوان یک نرم افزار عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط می نماید. مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین می توانند در مراجع ذی صلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند.

 

 

 

ماده 4 – هزینه‌ها و پرداخت

1-4- مشتری به هیچ عنوان نباید پول دستی یا پرداخت کارت به کارت به متخصص داشته باشد و تنها راه پیگیری مبلغ دریافتی و کار انجام شده واریز پول به حساب سایت (مثلِ) می باشد.

 

2-4- مشتری می‌پذیرد هزینۀ سرویس از قبل از طرف مثلِ مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ سرویس نمی‌تواند داشته باشد.

 

3-4- پرداخت هزینۀ سرویس فقط از طریق روش‌هایی که توسط مثلِ مشخص می‌شود، می تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از پرداخت کارت به کارت ، آنلاین و پرداخت نقدی به متخصص.

 

4-4- مشتری می‌پذیرد هزینۀ سرویس ارائه شده ممکن است بسته به ویژگی‌های سرویس ارائه شده از جمله نوع سرویس، زمان سرویس، مکان سرویس یا عوامل دیگر متغیر باشد.

 

5-4- کاربر متخصص متعهد می شود که تقاضای هیچ گونه وجهی علاوه بر مقدار از پیش اعلام شده را نداشته باشد و هرگونه مطالبه وجه اضافه به هر عنوان ربطی به مثلِ ندارد.

 

6-4- مشتری نیازی به پرداخت هر گونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره ندارد و پرداخت اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ربطی به مثلِ ندارد. مثلِ این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی کند و از مشتری می خواهد که این موارد را حتما به مثلِ اطلاع دهد.

 

7-4-مشتری می پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که به مثلِ می‌پردازد وجود ندارد.

 

 

 

ماده 5 – مسئولیت مثلِ

1-5- مثلِ با تمام امکانات خود از جمله واحدهای خدمات مشریان تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائۀ و استفادۀ خدمات مثلِ بین کاربران و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها می‌کند.

 

2-5- مثلِ با استفاده از نظارت‌های خود تلاش می‌کند سرویس با کیفیت به مشتری، سلامت ، زمان ارائۀ سرویس و یا کیفیت و سلامت محصولاتی که با استفاده از سرویس‌های مثلِ خریداری شود ارائه دهد.

 

3-5- مثلِ تلاش خود را جهت استفاده از سرویس ارائه شده توسط مشتریان محترم می‌کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن‌همراه و …) نخواهد داد.

 

4-5- تمامی اطلاعات کاربران بعنوان اطلاعات محرمانه نزد مثلِ محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام صالح.

 

5-5- چنانچه هر یک از کاربران مثلِ در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق واحدهای خدمات مشتریان ۲۴ ساعته و صدای مشتریان مثلِ مطرح و مثلِ پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.

 

 

 

ماده 6 – مسئولیت کاربران

1-6- مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران مشتری و متخصص که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام انجام خدمت) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربر) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و مثلِ هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و مثلِ می‌تواند  از طریق مراجع صالح اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی مثلِ بعمل آورد.

 

2-6- هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار مثلِ شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و مثلِ حق اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.

 

3-6- کاربر متخصص متعهد می‌شود تنها از علایم و اقلام سازمانی استفاده کند که توسط مثلِ تهیه و در اختیار او گذاشته شده است (لباس کار یا ابزار نظافت) و مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و یا ایجاد اشتباه برای کاربران مشتری و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی کند بر عهدۀ کاربر متخصص بوده و در صورت لزوم مثلِ به قطع سرویس با نامبرده و پیگیری قانونی اقدام خواهد نمود و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به مثلِ خواهد بود.

 

 

 

ماده 7 – شرایط وسایل همراه کاربر بشرح زیر است:

1-7- وسایلی که مشتری نباید در محل داشته باشد عبارت است از مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات و جامدات اتش زا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو.

 

2-7- وسایلی که متخصص نباید در محل داشته باشد عبارت است از مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات و جامدات اتش زا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو، هر گونه سلاح گرم و سرد و مواد مخدر و مشروبات الکلی و هر مواد دیگری که نامتعارف یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

 

3-7- درخواست خدمت بدون حضور مشتری (مالک یا مستاجر یا وکیل ایشان) توسط مشتری ممنوع است و کاربر حق درخواست و انجام خدمت را نخواهد داشت، در صورت عدم رعایت، همۀ مسئولیت‌های ناشی از این تخلف برعهدۀ اقدام کنندگان آن است و مثلِ حق دارد نسبت به قطع دسترسی اقدام و مبادرت به پیگیری قانونی از جمله مطالبۀ خسارت از شخص متخلف کند.

 

 

×
با اپلیکیشن راحت تره!

دریافت اپلیکیشن
×

درخواست سریع و آسان خدمات منزل در اپلیکیشن »» برای دریافت اپلیکیشن، شماره خودتون رو وارد کنید.